Kar pa se tiče zadnjega konca, karkoli se zadaj bolj niža kot ~40mm se tudi camber preveč podre in je treba predelat zadnji most, če hočeš ohraniti pravilno vodljivost avta. Že z 40mm znižanjem zadaj je precej na meji kar se tega tiče. Ni sicer tako hudo da ne bi bilo vozno, ampak pri višjih hitrostih se kar pozna.
Preden sem kupil komplet športno podvozje sem imel made at doma znižanje (beri: pogreti fedri) in tovarniške amortizerje. Tam "od oka" bi rekel da je bilo znižanje 60/60, če ne še bolj. (dovolj za zmago v E30 limbo
) Amortizerji so sicer zdržali nekaj časa.. Zamenjali smo jih z rabljenimi tovarniškimi kake pol leta preden sem dobil športno podvozje, pa so bili že fuč ko sem jih vzel dol. Niso bili sicer novi, ampak sigurno tudi novim ne bi bilo všeč nižanje do te mere, čeprav bi verjetno z malo manj agresivno vožnjo zdržali kar nekaj časa.