Marko88 napisal/-a:Jay sem našel tole opcijo 3.2
e46 330 866 crankshaft and con rods
forged pistons
new m20 oil pump
port polish of cylinder head
288 degree dr schrick camshaft with all springs etc
adjustable timing chain
bmw e36 325i 19lbs (415 bosch green) injectors
535i throttle with position sensor
7 atm special fuel pum with contiunal 3 atm injector regulator
maf conversation from miller (i reccomend you can teke net 18hp if use standart engine)
special ecu software plus +2 rotar -1 advance
3,73 ratio lsd
mersedes benz cluch kit + light flywheel
pa še link do teme: http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... 702&page=2
Uf... to se slisi drago.
Po dolgem razmisleku sem se odlocil, da bom motor pustil serijskega. Bom vse razstavil, menjal batne obrocke, glavno gred, tefloncke ventilov, scistil vse kanale, kupil nove injektorje (od mustanga) in povaril blok.
Drugace bom bankrotiral poleg, pa avto se 2 leti nebo na cesti.
Kot projekt za prihodnost si pa lahko kupim se en m20b25 motor pa se na njem igram.