Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorNapisal/-a marc » 23 Sep 2018, 16:53

Pozdravljena še tukaj na forumu :D avta si sicer včeraj nisem imel čas ogledat, ampak glede na napisano verjamem, da ne bo veliko vložka za ga spravit v super stanje. Če je karoserija pri e30kah brez hujše rje je že tričetrt problemov mimo :D.

Obratomer lahko daš na obstoječ števec samo bi morala dobit taprav tip, ker jih je bilo več (VDO, motometer, pfl, fl,...). Prav tako bi ti potem ostala v zunanji prozorni plastiki dodatna luknja za nastavitev ure, ki bi bila potem odveč. Menjati bi torej morala obratomer in zunanjo plastiko, da prekriješ vse sledove sestavljanja :D. Druga opcija je, da kupiš kompleten števec z obratomerom in potem prestaviš svoj števec hitrosti v drugega. Tako bi se ti tvoje število kilometrov ohranilo (pozor...spet mora biti donator istega tipa kot obstoječi števec).

Po menjavi ti bo obratomer delal, vendar ker je motor fergazerc ne bo kazalo trenutne porabe (števec pod obratomerom).

Razlogov, da ti števec temperature ne dela je več:
- okvarjen števček (se ga da ločeno zamenjat)
- baterije v samem števcu so začele umirati
- signal ne pride do števčka
Ko daš kontakt števček kaj zatrza?

Bež senčnike mogoče imam, za števce pa nisem ziher...mogoče v delih kaj. Pogledam pa javim.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana