Trenutno ne vem kako visok imaš avto, kakšna slika bi bila super, ampak kot splošno pravilo čisto v podnu avto tudi ne sme bit če hočeš dobre vozne lastnosti, kot je bilo zgoraj rečeno. Razlogi za spredaj in zadaj so drugačni, bom malo razjasnil:
Kot prvo splošno bo avto imel občutek nestabilnosti dokler ga res ne "zavagaš" v ovinek, da prime vsa guma, pa tudi to ni rečeno da bo dovolj če imaš preveč negativnega camberja. Kot drugo boš imel pri zaviranju po ravninah precej zmanjšan oprijem, ker bo prijemal samo notranji rob. Vse to je še dosti hujše v kombinaciji z nizkoprofilnimi gumami ki se ne upogibajo toliko kot kakšni baloni.
Če gremo še malo v detajle... Spredaj avto ne sme bit prenizek ker kot prvo v štartu dobiš preveč statičnega negativnega camberja, ampak to ni največji problem. Kot verjetno veš je sprednje podvozje na nek način podobno zadnjemu v smislu da bolj ga spustiš več negativnega camberja dobi. Ampak, samo do neke točke. Spredaj ima E30 MacPhersone, ki sicer ni slab setup, ima pa svoje slabosti. Če si zamisliš da odstraniš vzmet z vzmetne noge in premikaš kolo čez cel hod podvozja bi videl da pod obremenitvijo do neke točke vseskozi dobiva negativni camber, po tej točki ga pa dejansko začneš zgubljat. Ko je avto tako nizek da je roka brez obremenitve (torej ko avto stoji pri miru) pravokotna na vzmetno nogo, bo z dodatno obremenitvijo (ko zaviješ v ovinek) kolo zgubljalo negativen camber, kar je izredno neugodno.
Zadaj je drugače, zadaj praktično dokler nižaš dobivaš negativen camber in, bolj kritično, tudi pozitivno stekanje (toe in). Klasičen semi-trailing arm. Če imaš tega preveč lahko zadnji konec postane nestabilen tako zaradi camberja ki povzroči da se voziš samo po robovih gume kot tudi zaradi stekanja. Če si predstavljaš na primer desni ovinek, ko zaviješ desno, boš obremenil zadnjo levo gumo. Zadnja leva guma ima toe in, zaradi česar bo hotela "poravnat" zadnji konec. To je lahko dobro ali slabo, načeloma pa samo naredi avto nepredvidljiv in še bolj poslabša že tako normalne lastnosti (liftoff oversteer bo še hujši).
Seveda na vse to upliva tudi trdnost podvozja, kot bi človek pričakoval, ampak tršat do onemoglosti in nižat do skrajne meje tudi ni najboljša rešitev, ker zmeraj žrtvuješ neko stvar za drugo. Če imaš optimalen camber za ovinke že ko je avto na mestu, moraš imet vzmeti trde kot kamen da ne tega ne izgubiš ko obremeniš podvozje v ovinku, s tem pa tudi žrtvuješ oprijem med zaviranjem in blagim ovinkom itd.
Na kratko povedano, ne vem kako nizek je avto trenutno, ampak nižat in tršat do zadnje meje tudi ni tako dobro kot se mogoče zdi. Podvozje mora imet malo hoda da lahko učinkovito deluje tako pri zaviranju kot pri raznem zavijanju in prehodih med ovinki. Sploh če je avto tudi za na cesto. Upam da si lahko kaj pomagaš z napisanega, bi še debatiral o raznem bumpsteeru, različnih kombinacijah stabilizatorjev, učinkov ki ga ima offset kolesa na vožnjo itd itd itd, ampak mislm da je že tako in tako dovolj.