Za bremze prej nisem vedel, ker koles še nisem snemal, skoz feltne se ne vid lih, pod avtom pa tud prej še nisem bil. Včeri pa je P-W opazil čeljusti in sva sklepala, da so dvobatne, ker se je že to slišal presenetljivo, kaj šele 4 bati.
Za klimo sem ugotovil že na prvem ali drugem ogledu avta, pa sem se včeri spomnil, da se s tem še nisem pohvalil.
Nisem se pa še lotil raziskovanja, kaj mi manjka, da bo stvar začela funkcionirat. Že notranjo enoto bo najbrž problem dobit...
Teža avta (520/6) je po podatkih specializiranih E12 strani 1350kg (Leergewicht - teža praznega). V prometnem je vpisana masa 1230 kg, ampak to ni realna cifra.
Dans BMW kompenzira pomanjkanje batov z velikostjo čeljusti in diskov. Celo npr. E92 M3, ki ma 4-litrski V8 s 420 konji in vaga čez 1.6t, se tovarniško ustavlja z enobatnimi čeljustmi in navrtanimi 360mm diski spredaj in mislm da 350mm zadaj... Sej stopping power je ok, ampak pri resni vožnji oz. na pisti se pa hitr pojavi pregrevanje...
Kot je Fleko napisal, že npr. Alfa 159 2.4JTD ma 4-batne Brembote, medtem ko BMW špara, da jim ostane denar za razvoj scenicov z BMW značko in bolano ceno... Sej to je zanimivo, Alfa se vrača na pravo pot z zanimivimi RWD modeli, BMW gre pa po Alfinih stopinjah izpred let z WWD (wrong wheel drive) modeli in se odpoveduje temu, kar definira znamko, oz. jo je včasih. Kratkoročno to seveda pomeni enormno prodajo in visoke dobičke, dolgoročno pa vodi v generično firmo, ki proizvaja prevozna sredstva od A do B in ne več Freude am Fahren. Ampak tuki ni mesto za to debato, tko da bom zaključil.