Ne komplicirat.
M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.
Fleko napisal/-a:Sem mislil, da sem kakšno lepšo fotko naredu
Ampak sej sm jz preslabo avto nastavljal fotoaparatu, tko da nisi ti kriv. Urko napisal/-a:Nisem vedel, da se tudi M30 motorjem povečuje prostornina, zato sem tudi vprašal... Zanimivo.
BTW, na avto netu se prodaja e34 535i, ki že dolgo stoji. Za darovanje motorja bi bila vredu.
Upam, da spelješ projekt do konca.

FR Wolf napisal/-a:Oldtimer vozila so tehnična dediščina, in med njih spadajo tudi predelani avtomobili. Seveda predelave, ko je bil avto nov. Včasih so bile to minimalne predelave, zato so tudi strpne. Medtem ko je v začetku 90ih in koncu 80ih stvar predelav šla v vode neumno širokih poširitev in plastike.
Oldtimer vozila niso muzejska vozila ampak vozila z namenom vožnje in obujanja nostalgije. V muzeje pa zagotovo sodijo samo originalni ali zelo zelo unikatni primerki, kateri se tretirajo tudi temu primerno...
Hoonigan jst ti svetujem da glede na to da maš vpisan ta motor predelaš tega kolikor se pač da. Pa pozor ne pretiravat. Naredi 2.5 pa boš s spodobno odmično in drugimi komponentami dobil sigurno 200ps kar je v e12 dovolj če neboš z njo dirkal...

Urko napisal/-a:Ne komplicirat.
M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.
Tko da žal stvari niso čist enostavne... V bistvu zaenkrat vidim 3 variante - se pozanimat in najdt kakšno luknjo, se odpovedat statusu oldtimerja al pa ostat na originalnem motorju.
Avto je umazan, ker greva jutr še na izlet, potem ga bom pa spucal in pospravil, dokler ne zgineta sneg in sol s cest.
Seveda bo zraven tud nekaj slik.














)
Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal. 

Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.

marc napisal/-a:Hudo! Ima potenciala.Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal.


kmetek napisal/-a:Eni ste mal preveč "obsedeni" s temi statusi. A vam ni zadost 80% popusta na zavarovanju? Če je za obnovo, swap, tuning, bo pa tud tistih par 100€ letno za cestnino anede?
Jaz sem tudi bolj za generalno obnovo M30B35, kot hud tuning M20B25, kot je rekel Urko, navora veliko več, manj potencialnih problemov in zajebancije. Rukneš not in vozi miško. Če je želja in keš ni problem, daš gor 3 dvojne fergije, če ne pa ITB-je, pa se pelješ pod 10l če paziš.
Vsakemu svoje itak, so mi pa všeč take debate
Ampak se vseen ne strinjam s tabo v prvem odstavku... Zdej me pride cestnina (z 80% popusta) 30,6€ letno. Če vgradim M30B35 in zgubim status, me stane 452€. Razlika je 421,4€. Na leto. Vsako leto. Lahko si siguren, da za ta keš velik raj nekam peljem punco za par dni al pa grem za en cel dan z avtom na Pannonia Ring (tja in nazaj + track day).
Al pa tok prej zaključim projekt predelave E12ke oz. dailyja, kar bo itak trajal par let. Al pa... You get the point. Lahko vrjameš. da si trdo zaslužm svoj denar (mal prej nehal delat oz. prišel iz firme), ob tem pa delam fax in živim s punco, tko da bom sigurno probal poiskat kakšno drugo opcijo, preden se odpovem 420€... 

Urko napisal/-a:Yes. Ta prave gare!![]()
Po slikah sodeč je za skoraj 40 let star avto videti v odlični formi.
Nekaj tuninga je že bil deležen (smoked žmigavci spr., črni emblemi, ksenon like žarnice, flaška s smrdljivcem na armaturki).![]()
Ampak zmaga pa digitalna ura v stikalu za nastavitev ventilatorja. Hudo.
Glede motorja še moja zadnja replika. Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač. Če pa želiš dati notri motor, s katerim je bil avto v svojem času normalno dobavljiv, to pa res ne more biti napaka. Boš pač prehomologiral iz 520 v 535i pa bo. Od avta boš imel veliko več. Koliko kao originalnih e30 316 je sedaj 325i in to z statusi, itd, pa se nihče ne sekira...


. Najprej nisem verjel, ampak sem jo našel - kat. št. 62 13 1 366 736.
Drugače pa takšna predelava (na drug originalen motor) za moje pojme ne bi smela bit razlog za izgubo statusa. Ampak je, kakor je, treba bo pač nekako rešit. Chieftec napisal/-a:Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.
Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah. 
Hoonigan napisal/-a:Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah.

Chieftec napisal/-a:Hoonigan napisal/-a:Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah.
![]()

