No ta vikend na Grobniku z novimi gumam sm imel cilj vozit pod 1:55 z mojim avtom. Dosegu sem čas 1:54.7
Tako da cilj uspešno dosežen. Mislim da je to nekak limit z tem motorjem, mogoče bi se dalo se kakšno desetinko manj če bi res odvozu vse tako kot treba. So bili pa časi vseh krogov tam okoli 1:55.xx tako da je šlo ceu čas na pouno. Naredil sem pa 37 krogov.
Gume držijo odlično. Sem pa vrjetno imel premalo pritiska v njih (2 bara tople) ker mi je sprednje kar močno pojelo po sredini (vrjetno jo je zvijalo in rablo sredino)
Tudi nankang za ar-1 priporoca 1.9-2.5bara za 1000-1400 kg avto. Ampak sem to pogooglal komaj zdaj doma. Tako da drugič dam na 2.1-2.2
Je pa tudi res da grem v ovinek s precej višjo hitrostjo in posledično mi avto drsi spredaj (understeer) da imam pol čim višjo izstopno hitrost, ker ima avto malo moči in če bi prišel z manjšo hitrostjo v ovinek in odpeljal ovinek tako kot treba da ne drsi, ni potem zadosti konjev da bi pospešilo nazaj...
tako da je tudi to posledica da so se gume tako obrabile
Pa če bi bilo več moči bi tudi sredi zavoja ko bi dau gas zadnji konc vleklo proti vn pa posledično spredaj tudi malo bolj noter u zavoj
Aja. Pa se en izlet sem imev v riješkem ovinku, me je zadi uzelo in odneslo na travo, ampak sem rešil in se mal odpelju po travi in nazaj na progo. Sem pa zgubu tam sprednji podalšek
Do zdaj je bil poliesterski gor, zdaj bom pa dal verjetno original plastičnega
Plan zdaj za čez zimo je ta motor dat vn, lepo očistit motorni prostor, dat M-tech sedeže na novo preobleč in seveda ta glavno M42 motor narest strokerja 2.1 z ITB-ji in ga pol notr dat
Ps.: če ima kdo sprednji IS lip ga bom rabu v prihodnosti