1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)
Pozdravljeni!
Kot prvo temo v tem forumu sem se odločil predstaviti lastno prevozno sredstvo zadnjih 8 let. Avto je kupljen septembra daljnega leta 2006 v Ljubljani, natančneje se je nahajal v Trnovskem pristanu. Dolga leta ga je uporabljal za pot v tujino nek diplomat, ki je delal v konzulat...na podlagi tega je avto prejel ime ''konzul''.
Stanje avta je bilo ob nakupu bolj klavrno. Stal je 4 mesece zunaj, na števcu je bilo 'realnih' 191.700km. Opreme, razen števca z obratomerom in aftermarket bosch alarma, ni bilo.
Kleparija se je delala leta 2010, od takrat pa do danes pa je bilo potrebno sanirati še dosti delov. V mojem lastništvu je bil garažiran samo 1 leto, za čas sestavljanja po klepariji, ostalo pa pod milim nebom.
Originalni motor je zdržal do 243.000km, dokler mi ni na avtocesti pri Nanosu zaribal šponer jermena. S pomočjo uporabnika @lancer sem prišel do druge mašine v boljšem stanju (brez značilnih sindromov m40 motorjev). Trenutno ima avto okrog 270.000km in še 'diha'
.
V osmih letih se je poleg kleparije in ličarije dopolnjevalo tudi dodatno opremo. Trenutno ima avto od 'bonbončkov' sledeče:
- OEM klimo
- servo z e36 letvijo
- daljinsko centralno zaklepanje
- el. stekla
- hirschmann el. antena
- bc1
- od is-a zgornja blenda (brez check controla)
- zadnja klop z naslonom
- dvosmerni alarm
- navaden športni usnjeni volan
- usnjena manšeta ročne
- zadnja polica z vgrajenim rolojem (ni še vgrajena)
- meglenke
- zadnji vzglavniki (trenutno niso vgrajeni)
- malo boljše ozvočenje (neoriginal)
- L+D el. ogledala z gretjem
- alternator 105A (ni še vgrajen)
- prisilno hlajeni diski spredaj z večjo vzmetno nogo in zadnje roke z diski (čakajo vgradnjo, predvideno spomladi 2015)
- špera (3,45 razmerje....
)
- tempomat
Dopolnjevanje projekta in razne spremembe sledijo v tej temi.
Kot prvo temo v tem forumu sem se odločil predstaviti lastno prevozno sredstvo zadnjih 8 let. Avto je kupljen septembra daljnega leta 2006 v Ljubljani, natančneje se je nahajal v Trnovskem pristanu. Dolga leta ga je uporabljal za pot v tujino nek diplomat, ki je delal v konzulat...na podlagi tega je avto prejel ime ''konzul''.
Stanje avta je bilo ob nakupu bolj klavrno. Stal je 4 mesece zunaj, na števcu je bilo 'realnih' 191.700km. Opreme, razen števca z obratomerom in aftermarket bosch alarma, ni bilo.
Kleparija se je delala leta 2010, od takrat pa do danes pa je bilo potrebno sanirati še dosti delov. V mojem lastništvu je bil garažiran samo 1 leto, za čas sestavljanja po klepariji, ostalo pa pod milim nebom.
Originalni motor je zdržal do 243.000km, dokler mi ni na avtocesti pri Nanosu zaribal šponer jermena. S pomočjo uporabnika @lancer sem prišel do druge mašine v boljšem stanju (brez značilnih sindromov m40 motorjev). Trenutno ima avto okrog 270.000km in še 'diha'
.V osmih letih se je poleg kleparije in ličarije dopolnjevalo tudi dodatno opremo. Trenutno ima avto od 'bonbončkov' sledeče:
- OEM klimo
- servo z e36 letvijo
- daljinsko centralno zaklepanje
- el. stekla
- hirschmann el. antena
- bc1
- od is-a zgornja blenda (brez check controla)
- zadnja klop z naslonom
- dvosmerni alarm
- navaden športni usnjeni volan
- usnjena manšeta ročne
- zadnja polica z vgrajenim rolojem (ni še vgrajena)
- meglenke
- zadnji vzglavniki (trenutno niso vgrajeni)
- malo boljše ozvočenje (neoriginal)
- L+D el. ogledala z gretjem
- alternator 105A (ni še vgrajen)
- prisilno hlajeni diski spredaj z večjo vzmetno nogo in zadnje roke z diski (čakajo vgradnjo, predvideno spomladi 2015)
- špera (3,45 razmerje....
)- tempomat
Dopolnjevanje projekta in razne spremembe sledijo v tej temi.



. Je za drugo leto v planu prizemljitev in kake feltne.
). Čas je tekel, jaz sem si pa želel svobode, ki sem jo iskal prav v svojem avtomobilu. Po pol leta in kar nekaj ogledanih e30k, sem imel celo obdobje, ko bi se zadovoljil že z Renault 5ko, samo da bi bil mobilen. 
. Vse je za nekaj dobro, saj sem ravno preko nakupa drugega motorja spoznal lancerja, ki v zadnjih letih predstavlja velik člen pri mehanskih in kleparskih popravilih 'konzula'.