Stran 7 od 8

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 03 Avg 2016, 21:31
Napisal/-a nicjasno
Danes sma za foro pogledala kako zgleda odmicna gred in glej ga glej... kot nova.

Nato sma nasla se 2 problema z vakumskimi cevkami, ki so nama v roki skoraj razpadle. Menjama, avto naenkrat postane bolj poskocen in gre skoraj do 6k obratov.

Sumima da je treba se anticne svecke menjat, pa najbrz mu menjava olja nebi skodla, pa bo skoraj sel tako kot mora.

Slika
Slika

So pa nosilci motorja dotrajani in se jutri narocajo novi:
Slika

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 04 Avg 2016, 20:25
Napisal/-a nicjasno
Ko so se danes svecke menjale, smo ugotovili, da sploh niso bl zategnjene in smo jih lahko lepo z roko odsravfali... super.

Kolega, ki je izkusen mehanik je tudi ugotovil da vsaj po zvoku sodec ni problem blokada, ker do nje sploh motor ne pride, saj je namrec po njegovem mnenju veriga preskocla za kak zob in timing motorja ne stima vec.

Porocam dalje.

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 05 Avg 2016, 12:14
Napisal/-a Matej
nicjasno napisal/-a:Kolega, ki je izkusen mehanik je tudi ugotovil da vsaj po zvoku sodec ni problem blokada, ker do nje sploh motor ne pride, saj je namrec po njegovem mnenju veriga preskocla za kak zob in timing motorja ne stima vec.

Porocam dalje.

Ja, verige so kar problem pri m40 motorjih hehe. :p

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 05 Avg 2016, 12:49
Napisal/-a nicjasno
Matej napisal/-a:
nicjasno napisal/-a:Kolega, ki je izkusen mehanik je tudi ugotovil da vsaj po zvoku sodec ni problem blokada, ker do nje sploh motor ne pride, saj je namrec po njegovem mnenju veriga preskocla za kak zob in timing motorja ne stima vec.

Porocam dalje.

Ja, verige so kar problem pri m40 motorjih hehe. :p


Kolko sem pogledal na bmwfans v etk, ma to celo jermen, ne verige... kr pot me je oblil. Se cudno da se ni to ze vtrgalo.

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 06 Avg 2016, 00:36
Napisal/-a Matej
nicjasno napisal/-a:
Matej napisal/-a:
nicjasno napisal/-a:Kolega, ki je izkusen mehanik je tudi ugotovil da vsaj po zvoku sodec ni problem blokada, ker do nje sploh motor ne pride, saj je namrec po njegovem mnenju veriga preskocla za kak zob in timing motorja ne stima vec.

Porocam dalje.

Ja, verige so kar problem pri m40 motorjih hehe. :p


Kolko sem pogledal na bmwfans v etk, ma to celo jermen, ne verige... kr pot me je oblil. Se cudno da se ni to ze vtrgalo.

Prav si pogledal, ampak manj se sekiraš, bolje bo. Jaz ga raje zamenjam malo prej, kot je predpisano in sem miren. Kakšnega vžiganja s porivanjem ob praznem akumulatorju pa pač ne izvajam. :)

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 24 Avg 2016, 20:46
Napisal/-a nicjasno
Avto je dobil pravi volan:

Slika

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 25 Avg 2016, 08:50
Napisal/-a krt
Ampak premer ima pa večji celo kot navaden 4-kraki, drži?

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 25 Avg 2016, 10:22
Napisal/-a nicjasno
krt napisal/-a:Ampak premer ima pa večji celo kot navaden 4-kraki, drži?


385mm, tako kot moj mt1.

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 25 Avg 2016, 10:39
Napisal/-a krt
nicjasno napisal/-a:
krt napisal/-a:Ampak premer ima pa večji celo kot navaden 4-kraki, drži?


385mm, tako kot moj mt1.

Zanimivo, sem ga imel tudi sam nekoc v eni e30 pa je volan sicer lep, ampak za motat se mi je zdel pa vedno bolj lusten obicen 4-kraki. Resitev so pa se vedno 370 mt1 ali mt2 :)

Re: 1990 E30 318i Gletscherblau Metallic - Beni

OdgovorObjavljeno: 25 Avg 2016, 10:42
Napisal/-a nicjasno
krt napisal/-a:
nicjasno napisal/-a:
krt napisal/-a:Resitev so pa se vedno 370 mt1 ali mt2 :)


Jap :)