Včasih so mi super strupeno izgledale samo dvovratne limuzine, ampak po zaslugi takih 4-vratnih e30 kot jo imaš ti, so mi k srcu prirasle tudi le-te. Super rihtaš! Servisna knjižica, zlate feltne, šibedah, ... Wow!



) Zadaj se je zmontirala nastavljiva prema(nagib/iztekanje) dodal se je zadnji stabilizator 13mm, obnovile so se prednje roke ob vsem tem so se seveda pomenjale vse puše in seleni,vse oem bmw in Mayle, ostale sol le še gumice in dog bones prvega stabija, iz razloga da je v planu mteh
; rele bencinske črpalke na vikendu v Nm kjer mi je v nekaj minutah
na pomoč priskočil Jetam(še enkrat hvala za vse
) in mi zrihtal nadomestnega, cilinder sklopke na domačem dvorišču
,bencinska črpalka prav tako, no slednja sicer ni odpovedala, ampak je začela puščat. Cev bencinskega voda- na poti v službo
...ok no to sem sam kriv
ker sem predolgo odlašal z menjavo in sem, na mestu kjer je malo uhajalo, znova in znova še malo zategnil da je bil mir(drži vodu dok majstori odu
), dokler ni enega lepega, no ja v bistvu deževnega jutra, ko sem jo še malo privil počila
.K sreči jo je po krajšanju z olfa nožem ostalo še dovolj, da sem jo vštukal nazaj in prišel do službe in nazaj. Ja potem sem pa lahko pomenjal vse cevi
Veliko si na avtu že naredil, premika se v pravo smer zadeva.
Si pa nisem mislil, da imaš 60/35 podvozje ti. Bi prej rekel tam 40/30 glede na slike in v živo.marc napisal/-a:Da malo še zlatkovo temo obudim od mrtvih.Veliko si na avtu že naredil, premika se v pravo smer zadeva.
Si pa nisem mislil, da imaš 60/35 podvozje ti. Bi prej rekel tam 40/30 glede na slike in v živo.


)

zamenjan zadnji lonec z "dtm" nastavkom
no ni ravno neka perfekcija, je pa bolš k m10 slamca, pa še zvok je malo lepši



ostalo OE bmw 








Dobro napreduje projekt, z okusom in razen parih detajlov v OEM pridihu. Kot bi naši srbski kolegi rekli....too brate, samo cepaj fabriku! 