Pozdravljen!
Sem ti premaknil temo v drug bolj primeren forum, glede na to da ne gre za prodajo.
BC1, vkolikor imaš vse kar potrebuješ, ni problem zmontirat v avto. Napajanje dobi iz števca in zeleni konektor v katerega se napeljava priklopi imajo vsi števci že pripravljen. Skratka vkolikor imaš enoto, napeljavo, gong in temperaturni senzor z napeljavo bo zadeva delovala kot so si jo v Minhnu zamislili.
Kar se montaže tiče bi ocenil težavnost z dvema zvezdicama (od 5). Odstraniti moraš konzolo pod volanom in radio za lažje napeljat kablovje. Vkolikor je tvoj avto imel prej analogno uro je tvoje delo toliko lažje saj nosilec enote na konzoli lahko ostane isti. Če imaš sredinsko konzolo tako, kjer je radio v centru brez prostora za urco/bc1/bc2, jo boš moral žal menjati. Napeljavo lahko priključiš na števec tudi brez demontaže števca, ampak morajo biti prsti nekoliko spretni. Zelen konektor je na srečo nižji od ostalih in še najbolj dostopen. Skratka napeljava potuje od sredinske konzole do zadnjega dela števca in potem spodaj se razvije v kabel za na gong (zvočniček), ki je pritrjen v konzolo pod volanom ter kabel temperaturnega senzorja.
Napeljava temperaturnega senzorja gre skozi požarno steno v motorni prostor. Tesnilna guma v požarni steni skozi katero gre šop ostalih kablov ima nakazane linije za enostavno narest luknjo in potegnit skozi kabel. Ta potem ob levem kraku potuje do sprednjih luči in dol v levi prezračevalni jašek, ki ima že nosilec senzorja pripravljen (pozor! pri FL in PFL avtomobilih se senzorji ter lokacija pritrditve nekoliko razlikuje, vendar to ni nek velik problem).