Ja te so bile res ugodne, jaz sem mislil da bi jih probal predelat na 2 delne. Mi boš lahko ob priliki zmeril dimenzijo C in D iz tega linka; http://www.tunershop.de/info/aussenbett ... bs_com.htm ?
Hvala!
kmetek napisal/-a:Ja te so bile res ugodne, jaz sem mislil da bi jih probal predelat na 2 delne. Mi boš lahko ob priliki zmeril dimenzijo C in D iz tega linka; http://www.tunershop.de/info/aussenbett ... bs_com.htm ?
Hvala!


Z 205/55 r15 gumami bo čisto na nivoju (trenutno 195/55 r15):
spredaj sem nesel pa pol cm postružit, bomo še vidli kako bo izpadlo...
Izkoristil sem lepo vreme in menjal silikon med blatnikom in šasijo avta, ker je stari začel odstopat ter saniral rjo na enem izmed nosilcev pokrova motornega prostora (brušenje, wurth, 1k mobihel temeljna, 3M silikon po spoju in prekrivna srebrna barva v barvi avta):
Danes je tole prispelo:
):
bozzicek napisal/-a:Ko še to zmontiraš bo res lepo naložena e30...Sicer si zadnjič rekel da motorja ne boš menjal, ampak mislim da mu bo samo še tole manjkalo...
Ja motor bo zaenkrat ostal notri ta, po kakih ovinkih lahko na cajte lovi tudi stock m42, na ravninah ga pa pač zmanjka. Me prepričujejo, da vržem svojo m20b25 notri samo za šestaka si želim obvezno vsaj šibedah ali cabrio, da lahko pride zvok motorja toliko bolj do izraza. 

marc napisal/-a:Kompenziram pomanjkanje šibedaha z dodatno opremo...![]()
marc napisal/-a:p.s. če ribne m40 mi verjetno ne bo ostalo drugo kot m42, saj je m40k v ok stanju postalo zelo zelo težko dobit.